Total Pageviews

Saturday, November 5, 2011

Ucapan Pantun Lawak Selamat Hari Raya Aidiladha

Dari pilah dunia jejaka itu saya nak ucapkan selamat Hari Raya Qurban kepada semua muslimin dan muslimat yang menyambut Hari Raya yang akan menjelang pagi nanti. Disempena Hari Raya Aidiladha ni, mesti ramai yang nak berikan ucapan SMS selamat hari raya aidiladha kepada kawan mahupun saudara mara. Berikut merupakan beberapa pantun dan gambar kad ucapan sempena Hari Raya Aidil Adha.
GAMBAR UCAPAN SELAMAT HARI RAYA AIDIL ADHA
Bila ayam dah tak selera makan,
kambing pula resah,lembu pura-pura buat gila,
unta jer nampak cool,tu tandanya raya korban dah dekat.
SELAMAT HARI RAYA KORBAN




ku pegang kau punya…
kau pegang ku punyakuramas kau punya…
kau ramas ku punyakugoncang kau punya…
kau goncang ku punya (saspen)kemudian kita goyang bersama.itulah tanda kita bersalam mesra,SeLaMaT HaRI RaYa Aidiladha…




ISNIN cari SELASA,nak tanya nampak tak RABU,agar ingatkan KHAMIS beritahu,JUMAAT supaya tak lupa,mesej kat SABTUyang AHAD dah raya!!!
Tolong doakan ye…





Akhir2 ni hampir setiap malam kat depan rumah aku ada orang lalu….
dia tengok2 jer…. bawa pisau, bara api dan ketulan2 daging….
Seram betul. Dia jerit…..
SATE!…. SATE!t.
SELAMAT HARI RAYA KORBAN


2 comments:

  1. Assalamualaikum...dan selamat pagi .....comel gambar tu ..t saya ambil boleh

    ReplyDelete
  2. :) selamat hari raya Qurban..
    singgah di sini
    http://dearlykate.blogspot.com/

    ReplyDelete

Share it