Total Pageviews

Sunday, October 30, 2011

Malam kesenian islam bersama In-TeaM



Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah & Maha Penyayang

Assalamualaikum & Selamat Sejahtera,


Sukacita dimaklumkan bahawa dengan izin Allah, satu Majlis Malam kesenian islam bersama In-TeaM akan diadakan pada ketentuan seperti berikut:

Malam kesenian islam bersama In-TeaM
Tarikh : 30.10.2011(Ahad)




Malam kesenian islam bersama In-TeaM


Tarikh: 30.10.2011(Ahad)
Masa: 8.00 petang – 11.00petang
Lokasi: Dewan Besar S.M.K.Datuk Mansor , 72100 Bahau,
Negeri Sembilan Darul Khusus







berbaju biru merupakan kumpulan nasyid sekolah..yang merupakan wakil sekolah S.M.K.datuk mansor untuk bertanding di peringkat daerah..kumpulan ini terdiri dari pada empat orang..

yang berbaju hijau dan berseluar putih merupakan ahli kumpulan in-team ..yang mana mereka terdiri daripada tiga orang...alhamdulilah aq bersyukur kerana dapat hadir di majlis yang indah ini :) ...tahun lepas kumpulan unic datang aq x sempat hadir kerana dapat maklumat lambat tentag kehadirannya ..




sesi bergambar dan tanda tanggan ahli kumpulan in-team ..bersama peminat-peminatnya..semoga usaha dakwahnya melalui lagu dapat sambutan lebih hangat di malaysia ....












tidak lupa kepada pihak sekolah, saya ingin mengucapkan ribuan terimakasih kerana sudi menjemput bekas-bekas pelajar sekolah datuk mansor untuk turut serta dalam memeriahkan lagi majlis malam kesenian islam bersama in-team ..semoga usaha seperti ini dapat diteruskan lagi ..amin ..

No comments:

Post a Comment